Friday, June 01, 2012

WeLcoMe JuNe

AssaLaMuaLaikuM wbt! ^_^

Syukur ke hadrat Illahi..dengan izinnya kita dapat ber'tinta2' lagi..alhamdulillah :)
actually xda benda nk conteng2 kat cni.. nak kongsi pon macam banyak je kan..
Malam nie aku nak habiskan report opm aku...ahad nie kene submit..boleh lagi rilek =.=
esok aku balik ke umah sewa setelah seminggu cuti duk saje menghapdet status mengarut kat facebook HaHa

pasal cinta? 
hurmm...biarlah ianya menjadi rahsia..kerana dihati ini terlalu banyak perasaan..terlalu banyak yang pelu dihuraikan...wah! da macam terlalu dewasa nk cakap pasal nie.. EH! harusla..kawan aku da nak bertunang pown hari ahad ni..congrate Ekin.. pasni kena jaga diri lelok..untung la ada org sayang ^_^

after this nk habiskan sisa2 study..dengan presentation, test sana sini, ade lagi x eh kuiz? HeHe
Ramadhan pon akan tiba tak lama lagi..bagaimana dengan persediaan kita nak menyambut bulan Islam yang dinanti-nantikan.. berkesempatankah kita utk bertemu lagi :(


status updated

"Cinta Boleh DiPupuk Tetapi Tak Boleh DiPaksa
Biarkan ♥ Mengalir Seperti Air Sungai...lama kelamaan tersebar juga.."






Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

No comments: