Friday, January 25, 2013

resipi Durian Crepe

AssaLaMuaLaikuM wbt! ^_^

kali nie aku nak kongsi resipi durian crepe ..paling mudah..ringkas..dan senang sampai aku sendiri xperlu susah payah..mungkin ramai kat lua sana dah tahu..selain bentuknya yang comel and menarik..ia juga boleh didapati dalam pelbagai warna serta perisa. Kalau dulu ada perisa durian..kini mcm2 perisa ada..antaranya kiwi, mangga, blueberry..ape lagi ehh.. nie resipi dia.. 
Secret and Confidential:Durian crepe
korang klik link tu..ade resipi..see? kan senang je aku bgi resipi nak wat durian crepe.. :p
Kiwi crepe
Bluberry crepe

Durian crepe
Strawberry Crepe




Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

No comments: