Thursday, January 12, 2017

PART 1: KENAPA SAYA SUKA AWAK

Bukan sorang, tapi ramai yang menanyakan kenapa aku pilih dia. Kak aku sendiri tanya y him. Aku teros pikir, dan aku xtemui jawapan. Aku kata tak tahu tapi perasaan tu mai sndiri. 
Hari ni bos p outstation. Tingal aku sorg di ofis. Kedian aku taip di utube, 'iqkage'
Nak dpendekkan cerita aku temui video yang dia record sendiri. 
ni salah satunya la.

Bagi yang kenal aku dengan nama Ros Ritsu, mostly tahun 2012, semua tau kisah aku dgn seorang lelaki known as Iqkage Blacklist. Banyak sangat cerita.. Nak dipendekkan lagi cerita, fb aku kena heck dan masa ni aku kenal dia. Dari situ dia mula tolong aku,. Secara jujurnya, aku tertarik atau lebih ikhlas lagi, aku jatuh cinta dengan skill yang dia tunjuk. Awak,..saya jatuh hati dengan awak sbb kebolehan awak, kepandaian awak dlm IT. Saya rasa hebat sangat sbb kapel ngn awak. masa ni sy tahun kedua kat uitm merbok, and awak kat poli. Saya xkisah, sbb yg saya tahu saya rasa sy suka awk. Masa ni kita kapel, tapi kapel mcm tu ja... saya mula kenal sikap awk demi hari..kita jauh..xpernah bjumpa.. sy pernah tertanya, adakah prasaan awk kt sy akan berubah selepas jumpa sy?

Ditakdirkan, kita terpaksa berpisah, awak tinggalkan saya atas alasan awk sendiri. Masa ni seakan perang ketiga meletus. Kita gaduh terok, terok sngt. dan saya menangis terok sbb sy sgt sygkan awk bukan hanya sbb skill, tapi awk berjaya kuasai hati saya smpai sy sanggup berjaga malam semata utk awk. Saya redha, saya cuba bencikan awk tapi hidup saya xtenteram kalau sy benci org, sy maafkan awk walopon sy xpasti ikhls ke tidak. 

2013 berlalu..........

2014 berlalu..........

bersambung....


Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

No comments: