Saturday, September 17, 2011

colleges vs NR students


Parents paid for rooms, but UiTM hostel still being built <----read it first!!!!

my comments: aku pon bru 1st time duk lua..so agak la tkilan sbb xdiberi kmudahan asrama oleh pihak uni.
tp se tau aku..utk batch dgree..meme xdisediakan asrama compared to dip students. bkenaan hostel yg lagi lagi dibina..nk menempatkan sape agi?huhu.. xkan sume dak dip ja yg dpt?

memandangkan ada pningkatan pengmbilan ke atas students utk uni tsebut..jdi xhairanlah kalau sbilanagn student xdpt..y not 'to b fair'....
1)50:50 dibhgikan utk dak dgree n dip?
2)boley jugak nk tgok aktiviti kitorang smda aktif ke x..
3)one more thing...kena la gak ushar student yg xbkemampuan or yg dtg dr kuage yg sderhana.huhu..

pepon bsyukur la eh lau da dpt jejak kt U tu n gunakan sebaik mungkin kemudahan yg disediakan...(",)

Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

No comments: