Saturday, September 10, 2011

rumah kata pegi...Uni kata mari..huhu

12.27am..ari sabtu..
 skali lagi aku akan bgelar STUDENT~~~errrr...stlh cuti agung slama 7bulan..huhu
pndaftran kul 8.00am@uitm merbok..(akak anta ok)
uma sewa da ada..tp ahli tu yg xcukup..da post kat FB tp xda smbutan dari girl..yg laki byk la sponsor nk join..huh..pelik2 ja..
esok..hari mndaftar..cam base..AHAD kls start :( [xg lgi kowt..haha]
lau ada masa singgah la kat uitm merbok :)
sehingga jumpa lgi..insyaAllah~salam
!!UITM DIHATIKU!!!

Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

2 comments:

neelza_ron said... Reply

study elok2 na.. jgn dok bwk toyol cm dlu dah,hehe

adriana said... Reply

haha...aku bwk ank toyol ja..patotnyamkin tgi blja kna bwak bapak toyol..hehee