Thursday, April 26, 2012

Geng-2 Anak Jiwang @ FB

Assalamualaikum wbt
selamat pagi.. apa khabar Iman kita hari ini? apepon mulakan hari anda dengan Senyuman dan semoga hari ini menjadi lebih baik dari hari2 sebelomnya... <--copy paste dari ayat membe HikHikHik
xde idea nak tulis ape..sambil makan murtabak mini yang baru dibeli tadi..terlintas nak promot kan Group.. Wahh..da ade group la pulak! =.=" HeHe...
pagi2 lagi dah update cover ph0to utk group ni..
keahlian seramai 58 orang.. admin? sape lagi aku la...hehehe...
dulu da ade dua admin.. tapi pas kene hack..aku xlantik lagi orkk sape2..xpela..bia je dulu..lau xok..aku closed je la.. :) 
motif group ni ditubuhkan??? 
sebab aku selalu post mcm2 kat wall..kang org kate semak lak..so y not aku kumpulkan kat group...ingt nak wat page...tp da banyak page sekarang kan..mcm repost lak..HuHu... xpela..kita wat group..hehe..

yang bawha ni description pasal group Geng2 Anak Jiwang :- 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ditubuhkan secara rasmi pada 20 april 2012

Tujuan:
♥ meng`hapdet` jiwang
♥ luahan hati copy@rekaan sendiri
♥ mengeratkan silaturrahim sesama ahli
♥ berkongsi idea@pengalaman

Dilarang keras!
#politik
#posting 18sx,lucah, atau yang mengaibkan

segala apa yang dipost,diterbit,diciplak,.or so on..dibenarkan copypaste..ilmu itu hak milik Allah..kita sekadar berkongsi.. ♥ 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

bagi sesape nak join uhhh... amatlah dialu-alukan...ramai pon xpe..lagi rmai lagi bagus.. >_<
so cheer up.... jika ada tersalah kasar, tersalah terasa mana2..sila lah tego... insyaAllah
cover photo GGAJ


Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

No comments: