Thursday, August 16, 2012

Nak Kad Raya !

AssaLaMuaLaikuM wbt! ^_^
selamat pagi kamis wat sume blogger yg xbaca and yang xbaca..
seawal bangun arini dah kena mintak izin mak.." mak nak on9" hehehe..mak aku cukup xsuka bila aku on9..sebab bila aku on9..berjam-jam aku leh habiskan mengadap HP Pavilion g4 nie..orang nasehat pon xpenah aku dengar and xpenah aku amek peduli HoHo..
benda 1st mestilah aku bukak Facebook.. 



topik aku arini " Nak Kad Raya''.. imbas kembali zaman masa sekolah dulu..
bila nak raya ja, posmen la orang paling sibuk..Ye ke?rasanya sume org sibuk..aku pon sibuk gak..HaHa. tapi aku fokus posmen la kan..sebab dia kena antar kad raya..dulu selalu tgu2 posmen..and bila posmen masuk kampung ja..dalam hati harap sangat 
"abang posmen..surat utk saya xde ke?"
bila dapat surat..mestila kena tengok kepada siapa surat ditujukan..kalau dlu asyik lawan ngan akak2..berapa byk surat dapat.. selalunya aku la ketinggalan :( sebab aku kadang dapat satu dua surat ja..kadang xdapat langsung HaHaHaHa.. meme jeles :p

tapi sekarang zaman dah berubah, dunia dah baru, teknologi serba canggih,, khidmat posmen xdiperlukan lagi..posmen skrg hanya jalankan tugas antar surat rasmi ja HikHikHik.. maklumlah sekarang dah ada phone canggih, Ipad, nak yg lagi open.. FACEBOOK la..sekarang ni sume dah guna facebook, xhenti2 orang duk 'tag' kad raya.. aku pon xwat lagi..aku lebih suka rekacipta sendiri..tapi xthu la mcam mana lau rajin..aku wat la. :)

notakaki| lagi seronok lau dapat kad raya yang handwriting punya..kata orang ikhlas :p apepon Thanks to Abang Posmen yang menghantar surat..Jasamu Dikenang ^_^



Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

No comments: