Wednesday, August 15, 2012

Entry Bulan Puasa

AssaLaMuaLaikuM wbt! ^_^

dah lama x bertinta di cni
kalau dulu bz dgn final exam..sekarang ni bz nak raya..
tapi senarnya malas nk bukak cite :p

lagi 3ari kita Umat Islam seluruh dunia akan menyambut ketibaan 1 Syawal
mood? aku pown xtahu rasa ape..kejap ok..kejap x..

sebelom aku bukak cite panas bulan lepas..
aku nak update dulu rupe belog aku nie..=.= tension tengok berterabur je 
and
aku nk ucapkan selamat mendirikan rumahtangga wat blogger 'idol' aku..HeHe
adik comel yang kini sah bergelar isteri di usia yang muda iaitu IreneNadia pada buln Jun lalu..bila la turn aku pulak yerk..HaHa


chumell kan..pasangan irene&amirul
note| teringin nak jadi macam irene n dpt laki mcm suami dia.. mcm perfect pulak :p


Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

No comments: