Wednesday, December 28, 2011

FinaL HopE: 28th December 2011

hai assalamualaikum.. (serak2 basah)ehemm..
1st aku nak kata..ckitnya aku post tuk bulan December nih..hee..
sorry la, bz ngn kelas,assignment,ngn presentation, report n bagai lah..
seyes penat sebagai status student.. #yee aku student..up lagi dr diploma..hee
sempena tarikh 28 december 2011. aku sebagai  Roshadah Binti che raus dengan ini ingin mengucapkan selamat ulangtahun kelahiran yang ke 5+ sumthing..kepada ummi hanifah bte abd samad....walopon kita xpenah bersua, tp saya mengagumi puan dan keluarga puan..lebih2 lagi kepada anak puan yang no.3.. ;) may god blees all ur days. aminn... 
seingt saya.. tarikh 28 dec 2010:
naim: arini besday umi naim...
ros: oo yeke..ucap selamat ulangtahun kelahiran kat ummi yer..
benar sy lupe, tp ank puan igtkan sy bhawa arini adalah hari puan..tp harini dia xigtkan sy.. ;( xpela..
 hampir setahun kitorang xcontact..
imbas kembali detik lepas...foldel file yg aku hidden kan..aku unhide kembali..
td aku baca..sume history pasal ym aku ngn dia..aku simpan smpai skrg.. #genang air mata bila bca tdi.. huhu..
bila aku ceritakan..bukn bermaksud aku nk buka pekung didada sendirik..tp aku nak titipkan kat cni..
diary 1st..;p

mengenali dia, aku tahu erti sayang,rindu,suka....dan juga airmata..,aku tahu masa tu aku budak hingusan lagi...xtahu pape pasal dunia lua..dan aku jadi bodoh sebab terlalu merayu kat dia masa tu..pk lik..malu seyh...huhu ros da laen skrg ni..seyes..mengenali naim..ros blaja untuk bergaul dgn dunia lua :( dan kalau la kita xknl masa dlu..mgkin ros xpelu bazirkan airmata..dan kene marah ngn kawan...kena marah ngn abg az n xkn dimainkan dgn makhluk Allah....xlarat nk nanges da..especially time nk final...xsnggup nk baca..mcm2 rasa, sedih,malu,bara..sume ada..xnak salahkan sesiapa...itu hanya permulaan hidup aku utk jdi lebih matang.. ;)
final hope -->i wish i can meet u for d first and for d last chance..thanks naim for evertyhing.. sekali lagi maaf dari ros...#mesti jemu dgr nama ni..huhu..xpela
ros sekarang da sambung blaja kat uitm kedah..#hasrat nk sambung kat shah alam xkesampaian..huhu xpela nk uat cam ne...tawu naim nga keje skrang walopon xtahu keje apa..apepon mesti selalu hepi2 ok..hepi ngn ape yg naim wat..wish u all d best..walopon ros xcontact ngn naim..tp ros ada zubir n asma...they knew everything on what going around...jg diri

lagi 3ari tutuplah pintu 2011 kepada pembukaan gerbang 2012..<--skemanya ayat aku..huhu. jadi sma2 lah kita mengambil iktibar utk ape yg telah terjadi sepanjang tahun ini..
bagi aku..xde senarnya yg menarik..tp alhamdulillah dalam aku cuba bangkit dari kekalahan..ada juga insan yang sudi menghulurkan tangan utk aku tros bangon..tapi kadang pelangi muncul xlama..kita mungkin da bangon tapi xsemestinya kita bisa berjalan.. apepon aku doakan agar perhubungan yang berlaku akan teros subur untuk tahun yang mendatang... choppp!!! hubungan ape ni..hubungan persaudaraan sesama islam.. aminnn

sketsa:

sahabat A: Aku dengar, lelaki yang kau  sangat cintai itu tak balas cinta engkau'?
sahabat B : 'Ya'
sahabat A: Tapi kenapa aku tengok engkau tidak bersedih pun?'
sahabat B: 'Buat apa aku hendak bersedih? aku hanya kehilangan orang yang tidak 
                  cintakan aku. Tetapi dia kehilangan orang yang benar-benar mencintai dirinya"


moral::shabat a__>wa RESPEK sama lu ^^-





Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

2 comments:

Anonymous said... Reply

asal nme abg ade kat si2 gak?...hahaha...

ros ritsu said... Reply

sbb,,,abg kan abg,,,hahha