Sunday, December 04, 2011

::sape dia uhh---> N**K*******::


salam pagi ahad..
awalnya aku bangon...hurmm selalu bgon lambat... ape kes..?
ok tdi aku da sorang tetamu datang melawat..hehe..sape2?ahaaa...
kenalan aku masa aku kt tempat ku keja dlu larh..baek tol dia..

siap beli makanan n bagi sweet honesty Forever lagi uhhh... :) 

thanks 
sebab dia la aku kena bgon awl..adoii..lau x..kul 11 aku bru bgon..
lepas dia balik..aku pon mula la rasa :(



senarnya dr semalam lgi aku sedeyh...
sebab aku dah mencurigai seseorang.. :(
xbaek tau kita mencurigai seseorang..
y not we ask him/her 1st?
bukan xnk tnya..tp bia la dia sendiri yang jelaskn..
i'll always b there if u need me..
tp dia..xsemestinya ada selalu utk aku.. #xpe aku faham..
so semalam aku bongkarkan siapa di sebalik nama N** K*******..
aku tgok frenship dorang...

 did he do the same thing for her juz like what he had done to me?
ooowhhh...so annoying... :(
marah?sedeyh?sonok?
jeles? ye ku jeles...aku mmg kuat cemburu..
tp aku wat xtau.. 
dlam hubungan kena la saling pecaya..nth.no komen
kita xtau pe yg berlaku di blkg kita..
aku tengok lik sume pe yg diluahkan...ayt yg super duper cair
saya perlukan penjelasan awak sekarang ni :( 

bila aku gtau kat abg mizu..
leh lak dia gelakkan aku..
dia kata jangan ehem2 dengan muka buku..
betol la tu pe yang dia cakap..
...hahaha...

belog aku ni da mcm diary lak..
mestila!!!
diary belog..
ok..smile ros.. :|

p/s:dia dalam cerita adalah mereka2 yang baek hati :)



Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

2 comments:

leen azleen said... Reply

siapa gerangan N** K*******?

ros ritsu said... Reply

huhu..nthla..nur..sumthing2 la..hehhe