Saturday, December 29, 2012

FiNaL HopE 2012

AssaLaMuaLaikuM wbt! ^_^

Selamat berhujung minggu buat korang yang kebetulan nak tahu apa yg aku nk tulis di cni :p  Malam ni jiran aku wat BBQ! actually BBQ ni atas kerjasama dr semua org, masing2 mengeluarkan titik peluh membeli, memasak, membakar. Bila aku cakap passal bakar2 nie, aku tak jamah lagi ayam bakar! lambat sangat ekpon dorang bakar, aku malas nak tunggu :(

"Fir! tolong amek ayam bakar kat kak satu :p"
and belum sempat aku nak pesan ke adik aku sebelum dia kuar rumah, berlari2 dia kesana.. -__-  ok tinggal la pasal ayam tu..lari topik!


Tirai 2013 bakal menjelma tidak lama lagi iaitu dua malam lagi dan tirai 2012 akan melabuhkan jendelanya ..hurmmm sedih.. kenapa "Final Hope 2012" ? Errrr... aku bukan nak wat impian baru ke hape ke kan. Tapi aku takot mungkin kali ini adalah post aku yang terakhir utk tahun nie 2012? Tak sape tahu kan. Actually aku wat ni sbb aku rasa, esok lusa aku mungkin xtulis blog..hurmm dengan nak final lagi.."tolong doakan aku eh :) thanks ^_^
dan sebab kedua maybe aku xleh online kan diri..apepon aku ucapkan selamat menjejak ke tahun 2013.. yeay!!!!!

Final Hope: 
aku bukan nak wish apa2 or nk azam ni nk azam tu..sedangkan azam yg lama pon entah capai ke nth tidak and aku sendiri dah lupe apa azam aku. >.< tapi aku rasa yang paling dekat adalah status aku.. rasanya aku penah azam, nk bertunang tahun 2012..paling kecik pon impian tu..HaHa.. ckit je lagi, tapi aku tak hargai peluang masa tu...hurm ok forget it.. kita tengok lak tahun nie mcm mana  ^_^

Well! aku senarnya..teringin nak memiliki gadget! aku nak Samsung Galaxy Note II.. lantak g r kalau ada yg lebih hebat dr nie. tapi bagi aku kalau dpt nie, xpegang dah laptop. Walopon orang laen dah mampu nak beli, tapi bgi aku..apa aku nak, aku akan dapatkan sendiri! termasuklah walopon aku terpaksa gunakan sebahgaian dr pinjaman.. OOpppSSS!! dari dulu lagi aku beli h/phone ikut hati aku, since diploma lagi and aku rasa aku dah tukar 5kali h.phone HuHuHu.. semua atas usaha aku sendiri..  terima kasih kepada PTPTN yg sudi menaja saya ^_^

p/s: kita merancang dan Dia juga merancang, tetapi sebaik-baik perancang adalah Dia












Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

No comments: