Friday, December 28, 2012

Jumaat terakhir 2012

AssaLaMuaLaikuM wbt! ^_^

Sedar tak sedar kita makin menghampiri penghujung 2012. Sungguh cepat masa berlalu dan kita tak sedar dalam masa yg sama usia kita makin meningkat naik. Dan tahukah kita hari ini merupakan jumaat terakhir dalam tahun ini??? Bila terpandang satu post di facebook barulah kita kalut2 tengok kalendar.. Bz nya kita dengan urusan dunia sehingga kita tak tahu apa yang kita buat :( 

Ape pun di sini aku mewakili DKnS blog ingin mengucapkan selamat tahun baru 2013 yang bakal menjelang tak lama lagi dan tahun depan jugak lah aku nak final HuHu. wish me good luck ok ^_^





Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

No comments: