Friday, November 25, 2011

jangan LUKAkan HATI saya

(1)saya ada penyakit
sukar nak sembuh
sukar mencari penawar
ada penawar..tp mungkin xsesuai
itulah penyakit HATI
penyakit yang paling saya benci
bagaimanaa perasaan dilukai?
sakit ke? sedeyh ke?biasa je? atau no komen?
bukn sakit..tp ngilu..
ngilu lebey pedih dari sedih
sabarlah HATi

(2)jangan lafazkan jika kamu tidak berniat
kerna hatiku sukar diubat

jangan sentuh soal hati jika kamu benar tidak peduli
jangan sekali curahkan jika kamu tidak bersedia lagi
bagiku cinta sejati sukar dicari
itulah penyakit HATI\

(3)jika seseorang memutuskan utk memberi hatinya kepadamu..
katakan ya jika kamu benar-benar mampu menjaganya
jika seseorang meletakkan kepercayaan kepadamu
katakanlah ya kamu tidak akan menghampakan dirinya
oh ya..kenapa aku cakap pasal hati?
kerna malam ini hatiku diuji
dia sukar memahami dan difahami 
sedeyhnya!!!!




Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

No comments: