Monday, February 27, 2012

Percintaan Jarak Jauh

 Biar setitik peluh membasahi diri.walau air mata menambah keringat,menjangkau hari2 y mendatang, namun dirimu masih tetap dihati 
 Syg awak jgn takot na,sy sentiasa ada bersama awk.lg2x saat bla awk pelukan sy na.sbb sy sygkn awk..



hai assalamulaikum...
da nak dekat penghujung februari kan...penulis DKnS menghilangkan diri..hari ni baru dia muncul..HaHa..
maaf da lama saya xtulis awak..masalah ke? hurmm..kejap2 nk pk..
xde pon..diri sendiri yang bermasalah sebenarnya..
nak tanya leh? ape maksud ayat permulaan uhh...
penulis: Eh..itu quote base ja..ada unsur2 percintaan kan..sebb ada syg2 gitu..
motif???
........................................................BLANK..................................................
PERCINTAAN JARAK JAUH
baru2 ni..sy dicetuskan dengan alasan 'jaoh'
bukan saja percintaan, tapi juga persahabatan..
berkawan lah seramai org pon..
tapi kalau jaoh tu..mmg jauh jugak..
Eh korang! kalau ikatan tu kuat..walau hujung sabah sarawak pon..kalau ada inisiatif tu..insyAllah akn dipermudahkan! (aku mula la ni nk mara2!)

so, admin walau kita da xda pape,tp saya tetap sayangkan awak... wat survey ke atas pendapat umum..
itu adalah contoh poll jwpn dr org ramai.. option utk *sanggup..janji setia* mendapat rating tertinggi.. ini bermaksud rmai yang sanggup..asalkan setia :) senyum kambing admin dengar mcm tu..HeHe..tp laen org laen pendapat..sumenya based on experience :)



ini jawapan admin sendiri

andai ditagihkan rasa kasih, mungkin satu hari akan memiliki sayang, andai memiliki kasih sayang, pasti cinta yang akan ditagih, apabila cinta sudah ditagih terbitnya sekuntum kerinduan, andai semekar kerinduan berkekalan menyemai hubungan yang berpanjangan - A.Shah 


pesan saya: ajal maut jodoh pertemuan itu ditangan Allah..kita manusia hanya merancang..walau ape yg berlaku kita kena redha..xsalah bercinta jarak jauh..sumtime kita kena berkorban jugak kan :)
apepon doakan saya agar berjaya dalam pelajaran..Uitm akan memulakan sesi seminggu dari sekarang..kita bercinta dgn buku je a skrg..hee.. 
salam sayang ^_^





Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

No comments: