Wednesday, September 12, 2012

Dan sejak dari itu aku bukan lagi Ros Ritsu yang dikenali

AssaLaMuaLaikuM wbt! ^_^

dan sejak itu aku bukan lagi Ros Ritsu yang dikenali.. entry kali nie tajuk panjang..tp harap2 isinya xde la sepanjang si tajuk :) Biarlah aku berterus terang..aku xda mood sebenarnya nk titip2 kat cni..tapi kat mana lagi nak aku luahkan..
yer aku tegar ber facebok .. aku rajin on9..kadang sampai tak tido semalaman.. ''mak kau xmarah ke" ''gila kau..ada pulak xmarah..mestilah marah'' hehe.. itulah..mak aku sgt xsuka lau aku on9 ngadap laptop..kadang dari pagi sampai ke maghrib HuHu.. aku dgn dunia maya aku..gila kan?
ape yang kau 'update'?
macam2 yang aku update..kebanyakannya soal cinta..soal hati. Bila aku post ja ayat jiwang..org pon mula beri respon..positif negatif pon ada..tu yang aku suke! ada jugak org tnya..knp aku selalu post jiwang..mcm org bercinta..n putus cinta.. sebenarnya, itu mmg luahan hati aku.. tapi sumpah aku ckp.. ada jugak ayat yang aku copy paste.. and ada jugak ayat aku sendiri.. :) 
kenapa soal cinta? ada pengalaman ke?
aku suke post ayat cinta..aku xda pengalaman sangat bab2 cinta ni.. walopon org kata aku nie mcm dah ada sumone? ada ke? haha.. malas nk jawab. bagi aku pengertian cinta ni sgt luas hinggakan semua org leh sesat dlm menuju cinta yang kekal.. 

dan sejak itu aku bukan lagi ros ritsu yang dikenali
sejak bila aku bukan ros ritsu.. semuanya terjadi bila ada beberapa pihak yang menegor aku..xkesah la tegor ape.. dulu aku rajin post mcm2..sampai org remove aku dr fren.. kelakar kan.. kawan2 sekelas pon duk mengacah..ros ritsu terkenal dgn on9 fb.. dlm kelas nset mesti duk tekan2..ngee~~
ramai xtahu senarnya apa yang berlaku..fb kena hack pon pena berlaku..dicerca..dimaki..dikutuk pon pernah..well..aku sendiri pon xtahu kat mana silapnya..mungkin benar kata org tu..aku menunjuk2..aku megah2 dgn rupa paras..tarik perhatian org..
ramai yang xtahu?
aku sebenarnya pendiam..aku susah utk buat kawan.. ramai kata aku sombong..sampai block aku teros..betol weh..aku xtipu! aku xrapat ngn org..nth la..org pon mungkin pk aku ni memilih..aku senarnya xkesah anggapan org..sbb prinsip aku.. kita hidup bukan atas kaki orang laen!
dan bila berlaku tu..aku semakin hari semakin kurangkan pergaulan aku di fb.. mungkin juga aku sedang diperhatikan..adat sosial,,xsume org leh trime diri kita :)

jam pon dah menunjukkan kul 2..tido dlu.. nite :)


  



Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

No comments: