Saturday, December 01, 2012

Aku Dia dan SuSHI

AssaLaMuaLaikuM wbt! ^_^

Okey..disebabkan mak abah aku pegi melancong..tinggallah aku berdua dengan akak ku aida. Memang dari petang tadi kitorang rancang nak kua mlam ni..alasan, jalan2 cari makan :p aku pulak ngidam macam2..nak makan ni..nak makan tue..last2 kitorang pilih g tesco jew. 
1st sekali, makanan yang aku cari, adalah SUSHI!!!! errrr...da lama xmakan :( kitorang g area belakang sekali. tgok2 da habis..hurmm..masa tu pown da pukul 9 lebih..confirm2 da xde kan.. 

entry kali nie..aku nak cakap pasal sushi..bukan pasal dari mana dia dtg, cara2 nk wat, kebaikan or keburukan dia ni.. tapi aku nak cite satu jew daya tarikan sushi adalah dari segi bentuk nya yang comel dan berwarna warni..:)



menarik x..hehe.. feveret aku ialah sushi yang ada telur ikan kat atas tu..then yang ikan salmon tu..yang laen..xberapa sgt..tp kalau da lapar..makan aja.. hahaha.. jgn lupa wasabi ok.. <3


Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

1 comment:

Masmira Masri said... Reply

erghhh kita suka 1 jer jenis sushi yg ada mayo kat atas tu yg len xmampu nk telan

do follow me back http://myaleo.blogspot.com/2012/12/december-2012.html