Sunday, December 01, 2013

Hello on December

Selamat datang kembali. Uit da lama tak coretkan penulisan kat sini. Hampir dua bulan lebih! why? anyhing bad happen? No lha.. kite busy cikit dengan kehidupan harian kite. Maklumlah kini sedang menjalani latihan industri kat pejabat belia sukan daerah SPU.. haa.. full name lagi kite kasik. kalau nak tahu kat mane, search la google heHe
So any good news?
Hmm.. xdew! tapi macam2 la yang aku lalui sepanjang menghilangkan diri. mencari ilham mungkin. Nak kene cerite ker? tak payah la kot kan. By the way kalau nak busybody sangat la kan.. pegi je kat Wall pesbuk aku. Belambak status aku update.
Alhamdulillah, masih lagi bernafas di bumi yang makin hari makin tua ni. Eh, now kucing aku dah beranak 5! banyak kan hehe.. dulu mula2 tu risau jugak and terpikir..how im going to raise them grow up? erm betol ke apa aku tulis bi ni.. malas nk translate! Sekarang ni kucen-kucen aku makin jinak..awww macam aku HaHa!

and by the way jugak, sekarang dah masuk bulan 12! mana janji-janji manisku awal tahun ni? urgh terlalu banyak yang aku lalui and ..... nothing to story-story :)

oke lha, questionnaire dah siap. Esok kite send kat advisor and esok juga kite pegi kenduri sebelah family mak. Gudnite ^^,


Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan