Monday, December 02, 2013

Persekitaran Resepsi Majlis Persandingan

Hai selamat pagi u'olls dan selamat ber'monday' untuk semua yang bekerja hari ini. Disebabkan aku merupakan pelajar praktikal yang terakhir pada tahun ini di pejabat Belia Sukan SPU, bangun pagi hari nie merupakan hari yang paling 'rajin'. Sepatotnya bangun pagi je ucap Syukur, tapi nie tidak, boleh pulak kata, "Ala..arini keje'' Nak buat macam mana, kita counting day je la kan HiHiHi

bek.. bekk to.. bek bek. bek paa tah nk kata hehe ni trademark budak gegirl aloq setaq mana xtau..  
back to topic ataih ni, nak dijadikan cerita, semalam aku dan family pergi menghadiri majlis persandingan anak kazen punya ayah kepada mak aku punya adik beradik. Maljlis persandingan tu berlangsung di TH Hotel Bayan Lepas Pulau Pinang.

Dengan mengenakan jubah labuh berwarna hitam dan berkilaun, kaki kami menjejak ke lantai Hotel tersebut.

cantik x..cantik x? kekeke



senget pulak. nampak sangat xamik kursus potografi




anak buah kazen
(ayat skema)
Saat melangkah masuk ke dalam dewan, mata kami terpegun melihat pintu gerbang masuk yang dihiasi dengan bunga-bunga bertemakan pink yang bermaksud cinta dan warna putih berlambangkan suci.
tu jela.. huhu byk keje lagi nak wat nih.. tadaaaa


Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

No comments: