Friday, October 07, 2011

talk cinta by IM AZHAR

salam jumaat sume...#ok skrg kat uma..cuti hujung mgu cam base

kali ni aku nk share ttg satu ceramah@motivation@info n bla bla..
sblom sampai uma..kat U kitorang ada wat program pemantapan tuk pljar baru (ppws).#mls gila nk dtg sbb plan nk blik uma awal tergelanda sbb mende ni..huhu..pepon kitorang njoy sebab tetamu khas tuk pogram ni amat istimewa n aku pon xsangka.. nm diberi khairul azhar ghazali..or umumnya IMAM MUDA AZHAR .. p/s;aku xpnh tgok pon rupa dia.. so tdi tgu2 gak r..at last..giler!!!kecik ja orangnya..halus mulus..sopan..mmg cair la :p awal2 lagi plan nk tgkap pic ngn dia..igtkn ada sesi bergambar ke hape an..huhu..tp xda pon..nth aku sorang ja yg nk bergmbar ngn dia..wekkk..
bst la gak bila si dia bdiri kat depn..mmg xngntok..alhamdulillah..ngee.. so dia kongsi 'talk cinta' ngn kitorang..antaranya:
  1. cinta ada dua maksud adil dan hikmah ... <--(aku pon lost)
  2. cinta yg diberkati mstila jaoh dr maksiat..mndpt redha Allah,ibubapa... n bukan skdr mnis cinta pada cinta monyet...
  3. perbualan antra lelalki n permpuan..ada 7syarat..(dia pon xigt) tp yg aku tawu..xleh call2 melainkan ada hal penting n buknnya bicara pasal ati n perasaan#sentap then girl xley lunakkan sore ketika bercakap ngn kaum adam nih#sentap lgik.. then ungkapan 'saya sayang awak' or i love u' tu DOSA?#ermm sentap2..huhu
  4. yang laki lak xley tgok pic awek sehingga menimbulkan 'shahwat'
  5. xley jawab salam?..nth la..huhu
then dia ada la kongsi mcm2 lagi...masa yg suntuk n mencemburui kitorang...xdan pape..tmsok sesi bgmbar..dia tros balik..huhu...betuah eh lau dpt knl hohohoho..so lau ada pape yg bercanggah ke,.mgkin tu ksilapan aku k..slh tafsir slh mendgr,,,ni fb dia..http://www.facebook.com/imammudaazhar 

IMAM MUDA AZHAR

Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

No comments: