Saturday, October 01, 2011

selamat datang CINTA

@ssalamualaikum..wbt..
kali ni aku nk share ttg ati n perasaan..puas aku nk elak utk tidak coret ttg perasan kasih sayang kat cni..tp mlm ni meletus gak..dush2x...
aku pernah jatuh cinta sekali..tu pon masa usia 20tahon kowt..#time nga study uhh
memang menguji..disaat aku nak final..hubungan tu tewas sikit2 then lama2..its gone..nangis???of cos la..#time ulangkaji nk final,berlinang2 airmata sbb tringat..masa tu xda sape hulurkan bantuan..mybe msa tu xknl lagi kawan2..huhu...iman kata,sabarla..
dari saat tu..aku xkenal,xtahu what,why,when,where,n how to fall i love with sumone!!!
mmg aku serik nak mulakan hubungan.. bialah aku kejar kerjaya n keluarga memerlukan pengorbanan aku :)...tapi seandainya cinta datang mengetuk..pe salahnya kita bukak..heee insyaAllah..selamat datang cinta :)


Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

3 comments:

leen azleen said... Reply

20thn? 1st love? egtkan 1st love bdk klang tu, ops, hehe

ros ritsu said... Reply

hoho..yee..dia la tu..hahhaha

leen azleen said... Reply

time tu umr 20thn ek? oho.. :)