Friday, November 11, 2011

18**.. pls say NO!!!

hyep...selamat malam kpd diri sendiri n sume blogger..
arini aku nk coret2 ckit menyemakkan belog n melambatkan tenet kalian utuk donlot#kes berat
well,regarding to my topic up there.. xtahu nk letak tajuk ape..bape kali taip da..hahaha
what going on? 18** <---ape menatang niey.. umo aku bukan 18 tu yg pasti..nombo eko ke? #shut up ur big mouth pls.. :)
 ni bukan pasal sume mende halah tu..bg yg da xpert dia tawu la kowt.. 
kitew bukan nk cite pasal tu..or nk bukak cite pasal tu..
tp kita nk kupas mende halah niey.. #jom kupas same2.. :-p
sedang asek2 belek facebook .. tetiba kua pasal ni..so ape lagi g r terjah#on air right now- kalau berpacaran by suhaimi mior n da gang

MASALAH SOSIAL DIKALANGAN REMAJA KINI

Add caption

Add caption




ini bukan kisah nak aibkan orang yang memang sedia aib..ini bukan kisah nk musnahkan periuk nasi orang yang semangnya dah musnah.. tapi kita juz nak jadikan sempadan..iktibar..pengajaran utk mereka2 yang kat lua sna uhh.. seperti gambar di atas.. SUBHANALLAH..apa nk jadi dgn budak2 sekarang ni..sgt open!!memang xtahu malu.. aku pon xtahu nk kataa apa..tp memang memalukan sgt kurang.. nk slhkan sape?masa ni kita xperlu nk tudingkan kesalahan kat sape2..baek yg laki atau girl..sm ja..tp agakla yg girl pon..lau diri sndiri tgadai..meme xleyh diselamatkan lgi..yg laki lak,dorang xkesah..teruna ke x,dorang tetap maintain.. girls..jgn perjudikan diri maruah anda..n laki..ples hormati kami ymcm anda hormati sedara girl anda #kadang haruan makan anak..isk..

prihatin:ni komen2 masyarakat based on cite uhh..
p/s:1)sumber masih xdikenalpasti smada bangsa kita or laen..so jgn teros cop "haa ni la org M*****.."
      2)sume scene diambil menggunakan rakaman video,maaf xupload..tp sekira berminat sila pm utk    dptkan link ke video tsebot..or korang leyh cr kat FB..:)
      3)aku sekadar berkongsi...so jgn gam..hahhaha yg buruk dr aku,n yg baek dr DIA yang Maha Mengetahui...


salam jumaat
      






Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

No comments: