Tuesday, November 08, 2011

behind of 'KisaH DongenG'



salam blogger...
1st of all..ce korang play dulu vc atas ni... 
gambar hiasan
penah dgr? xpnh dgr? ..

wat masa sekarang ni lagu tema utk drama
hero mmg da encem: johan asari or botak juvana..tp slank..heroin mmg fasha sendat #jgn mara na... :)



btw aku bukan nk cite pasal kisah dongeng
sbb ari nie aku nk cite pasal mencintai dan dicintai..
try la hayati bait2 lagu ni...
ape aku dapat?
result::keikhlasan n kejujuran tu keywords 1st 
dalam masyarakat kita ni bape sgt la yg ada mcm ni..
yes..ada mungkin kita xjumpa mcm tu
kenapa? sbb DIA nk temukan kita dgn yg org yg salah sebelom menemukan kita dgn yg betol2..
tp bila dah dirikan uma tangga pon..still berantakan gak.. jodoh kite ke dia uhh?
#tangan didada mata ke atas...

2nd.. terima seadanya
ape yg time seadanya...
baek buruk seseorang kita kena la trime diri dia..
sbb tu adalah diri dia..melainkan he/she try to be hipocrite!!
smada luaran ke dalaman ker...
helo sis..lau luaran kita xde..org xkn ada masa nk tgok dalaman..
hurmm...btol!!melaenkan kita ni da berkawan dgn dia..
so..pandai2 la korang nk judge org tu ^__^
kata org xkenal maka xcinta..da kenal mcm cilaka hekhekhek..

erm..byk agi nk story tp mals nk taip pjg2 ni..takot kena gam lak..hihi
have a nice day ;) 





Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

No comments: