Wednesday, November 09, 2011

::penCINTA BLOGGER::

aku ke penCINTA BLOGGER??
seblom ni kita tawu pencinta wanita..
tp skrang kita ada pencinta blogger..#ramai lgi kat lua sna yg cinta belog

penCINTA=pengGILA???
terbukti...walopon da kul 5 pagi..tp mata ni msih ceria..jari ligat memijak keybord..
lau dlm essay mcm ni xpe la gak..hurmm..
xpe..aku da base xtido sampai ke suboh..hehe..
mak xmarah ke? mestila xmungkin mak xmarah..msti punya!!
ilek sudeyhh...sok pagi kita tdo sampai petang..haha

well..sekarang ni aku da leyh senyum rimau bila tengok belog aku...ngeh2x..
bayak perubahan dr dulu..improve la ckit an..
dr yg xda tros ada
dr yg itam tros wane wani
dari yg pudar tros bercahaya
dari yang banyak tros jadi satu


lau dulu aku minx ajaran dr sorang kawan..tp emmandangkan dia pown bz..so aku pk tunging terbalik...mcm mana nk wat belog ni..hurmm...lastly aku dpt sorang guru nth dr google search kowt..aku ikot tutor dia#memandangkan dia sediakan tutor..sape guru tu? nnt la kita reveal...:p


banner 1st was created by ahmad shahiran.. lawa an..matured..hehe

second banner was created by me!!!! huduh giler..bek yg 1st tu lg cntik an
lastly yg ketiga... as u can see from the top...<----or click ja yg ni 
yg ni bgos la gak sbb ada glow2..hehe..#give big hand 4 my self..

byk lgi yg aku xtahu mgkin yang lua sana da tawu..xpela mak kata merangak pelan2 xpa..jnji sampai#kisah arnab n kura-kura
jam pon da kul 5.20a.m..so sekian coretan pencinta blogger..nite yeah <3



p/s: masih xtemui nk masokkan animated cursor tuk blog..huhu.. 




Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

4 comments:

Ku Azhar said... Reply

waaa bgus la ada usaha :) hehehe

BaTu^NiSaN said... Reply

x kisah la walaucmne pun rupa blog kamu.. asalkan ianya tidak berat utk pengunjung2...melawat blog kamu.. jika tidak pasti akan rugi kelak..

ros ritsu said... Reply

batu nisan: lau ada kekurngn mana2..minx tunjuk aja..teguran itu satu binaan

ros ritsu said... Reply

ku azhar: lau bukan pasal jatoh cinta...xwat nyer mende ni..haha