Sunday, November 06, 2011

makan!makan! makan!

hye...da puas korban ker? ramai org sibuk ngn raya..
on9 pon xsempat yerk..dasat la hehe...
aku xraya pon..arini jdi surirumah sepenuh masa..
serve org yg maghi uma..penat of coz..
da mkn ke..kenyang ke..

utk raya korban..persiapan tuk tetamu memang kecik2 ja..
ketupat,rendang ayam, n laksa..n adela benda merapu ckit an
aku kurang sentoh ckit ketupat..huhu..

arini aku memang mkn byk..
bukan byk ape..byk kali ulang makan laksa..adess
 #antu laksa katakan..ngeee


dan sekarang baring ja yang mampu..
mesej?adela bru masuk satu dua...
urghhh mls nk blas..lau dari yg ditunggu2 xpela gak an..:p
anwy..mlam ni nk tido awal..insyaAllah..
sesape yg sibuk2 lgi berkorban uhhh...
selamat beraya korban..

Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

No comments: