Saturday, May 26, 2012

OTAK-OTAK Trangganu

AssaLaMuaLaikuM wbt! ^_^

awalnya aku bangun..da kul 2.41 am ... senarnya aku xtdo lagi..xpela jap g pas hbis naip.kita g tdo k 
^_^
setiap kali ada pasa malam kat kampung aku..aku xterlepas peluang utk membeli Otak2.. pena makan otak2 x? xtahu otak2 tu cam ne rupenya? haishh..ape la..
otak2 yang dibalut dgn daun kelapa ...ini la rupe kalau ditengok dari luar :)

terliur la.. da mcm peveret pulak.. yela..nk ngorat anak terengganu..kene pandai makan makanan org ganu...HaHaHa
so tadi aku post kat group GGAJ.. naek loya tekak aku makan otak2..heHeHe
kawan aku soal..wane ape..
Eh..ade ke macam2 wane ni? 
setahu aku..selama ni aku makan..wana merah ja...
tapi dia kata wana putih lau kat ganu,,, HeHe nie yang wat aku rasa kene cari sumone dr Ganu nie..HaHa
then aku search uncle google..taip je Otak2..haaa.kua la imej ni...
nie kot otak2 yg berwane putih...kan kan,,.



otak2 semenanjung


Haa...ni la otak2 yang aku selalu makan... isinya wana merah.... tapi kata Tuan Muda .. otak2 ganu yang wane putih tu lagi sedap... ni yg wat aku terliur ni :( sera nak balik g uma dia ja..HeHe boleyh x 
korang nak dapatkan resipi percuma utk membuat otak2 isi putih ni...haa cer klik disini


notakaki| Tak sure la..Otak2 dari Johor or Terengganu hehe




Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

No comments: