Wednesday, January 18, 2012

Fight For OPM

"ya Allah..sesungguhnya aku memohon padaMu ketakutan orang yang mengenalmu, ilmu orang yang takut padaMu, keyakinan orang yang bertakwa padaMu, harapan orang yang menyukaimu, dan ketakwaan orang yang rindu padaMU.. Ya Allah sesunguhnya aku berlindung kepadaMu dari ilmu yang tidak bermanfaat, hati yang tidak khusyuk, doa yang tidak didengar dan amal yang tidak diterima...aminn"
berulang kali aku baca dan lafaz doa utk ketenteraman hati dan doa utk ilmu yang tidak bermanfaat..tp entah kat mana silapnya?..apa yang aku hafal sume xmasuk dlm kepala..
bak kata orang.. mencurahkan air ke daun keladi..seyes!! xmasuk langsung...
::persedian nak hadapi OPM mmg sangat2 killer compared paper laen.. 
::kawan2 lak duk psycho tnya ni tnya tu...sorry..xtau nk jawab sbb xhafal lagi.. :( 
::so aku tnya kat diri..ermm aku ada wat salah kat sapa2 ke? or aku ada hutang kat sape2 x?rsnya x.. nak call mak tp xckup kedit.. :(
::start kul 9pagi semalam aku baca n wat note semata2 nk bg familiar ngan ayat...ohh noo!!! xboleyh gak
malam lak..baca lagi..ade r dlm 4chapter xcover lagi.. then gap sejam lebih nk tengok drama pe nth..beshh..tp kejap je tengok then on9!HaHaHa....
::bila on9 ni fhm2 je la..sempat wat status lgi uhh...twit lagi..adesss..lagi xkene mara lagi tu la ngadap mende uhh... ;( 
::tepat jam 1.00am..ya Allah...xigt lagi..xhafal langsung..nk wat cma ne ni..xkn nk bgon kul 5 kot..so aku stay sampai kul 2.45am..i need sumone to advice me.. nk call sape? abg mizu?dah tdo.. shahiran?ermm da la xbape baek ngn dia.. ;( nak call tuan muda? segan la >_<.. so aku call abg nik..dia slalu minta nasihat aku..so y not dia lak nasihatkan aku skarang.. pot pet pot pet aku kata ati aku xtenang..n tingat seseorang.. then.dia kata..buka surah yasin..dgr,,insyaAllah..tenteram gak..

18/1/12     9.00am-12.pm ---------------------->exam!!!

xam tdi agak lancar...ada gak aku xigt..tp aku tulis jawpaan logik..heee..nth la..
sementara duk imagine2 uhh..ushar sorang pengawas peperiksaan..laki la.. muka nk iras cikgu shahrizam..nk iras shahrizal..n shahiran ckit..sume shah2... HaHaHa... tp hok ni segak ckit..HaHaHa..
nm dia mohd Fikri kot..ke fitri.. xpela..xpenting pon...

kuar dewan..xnak bincang pasal OPM..aku tahu pe yang aku wat..bia la orang nak bangga yang dia lupa,dia xigt..ala2 mcm kata leyh wat..>_< 

alhamdulillah..lepas gak xam tdi..kita tgu lak jumaat esok lusa..FIN426 im coming.. (─‿‿─)

p/s: thanks wat abg nik sbb bg nasihat..n wat tuan muda..thanks too sbb suh study.. 

(\__/)
(>'.'<)
(")_(")




Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

No comments: