Monday, July 15, 2013

last semester 5

AssaLaMuaLaikuM wbt! ^_^


hye! petang semalam(14/72013) berakhirlah final exam untuk semester 5 nie..bermakna lepas nie pergi praktikal pulak. Gembira? actually not..macam2 kite pikir dan tentu sekali kite tentang masa depan. untuk kali nie kite pikir  tentang subjek final yang lepas, takot la..hmm sebab entah boleh jawab ke entah tidak. Risau sangat. 
Keduanya, kite rindu. Bukan rindu kat Boyfie..boyfie?? sape? .............. malas la nak cakap..lau ada, adalah..lau xda.xda lah..hehehe. kite rindu kat mak kite, kat famili kite. Maklumlah bulan puasa nie kan. awak tahu x kite xmerasa lagi suasana bukak puasa dengan family.. duduk kat rumah sewa ni, kite makan ngan kengkawan je. 
Tadi kite and rakan kite pegi ronda kat SP. kiteorang tengok wayang cite ''Despicable Me 2''..lawak cite tu. kite syorkan korang yang tension tension tu..pegi la nonton cite nie. boleh hilang cikit stress. last sekali kiteorang makan KFC dan dalam perjalanan balik kite nyanyi lagu raya.. dalam dingin subuh hatiku terusik..kenang nasib diri dirantauan... sebak la kite rasa, kite imbas balik memory masa 3tahun kat arau dulu, balik penang naik bas time raya, pasang pulak lagu tu...then kat sini pon rindu jugak xbalik lgi ni ha.. genang la sikit air mata tadi..sepanjang tempoh hampir 6 tahun kite duduk di perantauan..lepas nie entah la kat mana pulak kite merantau.
Then baru balik..sampai rumah dalam pukul dua kot. Sekarang nie semua dah penat. tinggal kite je nga update untuk blog :p
kite nak abadikan last update kat cni.
kenape kite tak balik penang lagi?
Hurmm..senarnya kite ada taklimat pasal praktikal hari selasa nie.. so nak xnak kena la stay kat cni. baju pon kite tak packing lagi. esok pagi baru packing kot. ok la.. nak tido. nite :D

aku menangis bukan kerana aku memerlukanmu, aku menangis bukan kerana mahu kau kembali kepada ku, tetapi aku menangis kerana akhirnya aku menyedari aku harus melupakanmu sayang 

Ya Rabb..jika suatu saat aku kehilangan harapan dan tujuanku,berikanlah kepadaku keyakinan bahwa TakdirMU lebih baik dari semua yang aku inginkan dan aku impikan

No comments: